Jaką nadziwnieszą piliście wódkę?

Dział o wrażeniach smakowo-zapachowych. Dyskusje i opinie na tematy trunków.
Awatar użytkownika

Autor tematu
hightower
2
Posty: 4
Rejestracja: sobota, 13 lut 2010, 18:13
Krótko o sobie: Lubię alko i aktywne spędzanie wolnego czasu; Survival, ASG, Góry
Studiuję na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocku.
Ulubiony Alkohol: Piwo
Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
Lokalizacja: Wrocław
Otrzymał podziękowanie: 2 razy

Post autor: hightower »

Ja MM-sówka -> z tych czekoladowych cukierków

Za to najgorsza była gruszkówka z przemytu -> smakowała jak rozpuszczalnik nitro :shock:
alembiki

kozak
10
Posty: 11
Rejestracja: sobota, 30 paź 2010, 14:12
Re: Jaką nadziwnieszą piliście wódkę?

Post autor: kozak »

Dziękuj Bogu chłopie, że nie piłeś mojej; z grochu polnego i kukurydzy. To był czad.
Pierwszy sprzęt (bańka ocynk na mleko), pierwsza psota, człowiek się cieszył jak dziecko klockami.
Waliła jak z murzyńskiej chaty po kolacji, smak starego lacia, a po wypiciu to du... się nie zamykała,
ale komuna tak nas karmiła.

pozdro
Awatar użytkownika

szwistaq
300
Posty: 332
Rejestracja: czwartek, 4 lis 2010, 19:47
Krótko o sobie: Jak się bawić, to się bawić na całego.
Ulubiony Alkohol: Pigwówka, wino z dzikiej róży.
Status Alkoholowy: Popijacz Okazyjny
Lokalizacja: UK - DERBY
Otrzymał podziękowanie: 2 razy
Re: Jaką nadziwnieszą piliście wódkę?

Post autor: szwistaq »

Pierwszy bimberek jaki piłem, a to było dzieło mojego Taty dobre 10 lat temu, była to wódka z kukurydzy pastewnej, która otrzymała pseudonim operacyjny ''kuku'' Moja brać studencka na początku odrzuciła w/w trunek na korzyść wódek sklepowych ale, drugi dzień ich przekonał, gdy zwłoki studentów się szwendały po domu, a Tato w pełnym rynsztunku dokonywał prac porządkowo - infrastrukturalnych, zagrzewając się kolejną porcją ''kuku''