Drożdże T Vodka StarT Vodka Star używany jest specjalny rodzaj drożdży, który zmniejsza ilość niepożądanych produktów fermentacji. Otrzymany alkohol jest łagodny i delikatny w smaku, bez nieprzyjemnych zapachów.
Cena: 9,20 zł
Zapomniałem już o wódce na miętusach ale nie jest to żadna nowość. W czasach kiedy zasilałem szeregi naszej armii, robiliśmy taką wódę na dropsach miętowych. Zalewało się dwie paczki dropsów butelką wódy (najtańszej) i tak długo merdało aż się cukiery rozpuściły. Pamiętam, że nazywaliśmy ten wynalazek Halny nie dość, że czapkę obracało na głowie, to jeszcze oddychać było ciężko, bo płuca zamarzały. Za to trepy nie wyczuwały gorzałki, choć pluton szeregu to utrzymać nie mógł. Jeszcze był wtedy napój Colorado czyli sok wiśniowy na Acnosanie (heh) Może wstyd pić takie wynalazki ale dziś to mnie rozśmiesza
Pozdrawiam Calyx
______________________________________________________________________ Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem
Ja zbyt dużego doświadczenia w pedzeniu jeszcze nie mam. w tej chwili mam nastawiony zacier na świeżych liściach z mięty w przyszlym tygodniu chce go pierwszy raz przepędzić i zobaczyć co to wyjdzie. Jeśli chodzi o zacier to kolor oraz zapach rewelacja.
Remua Ciekawa kombinacja, nie ma to jak inwencja własna i kombinowanie. Poproszę o jakiś krótki opis o produkcie finalnym po psoceniu.
Czasem nastawiałem cukrówki z dodatkiem dziurawca. Zdecydowanej zmiany nie było ale... smak jakiś taki bardziej "zaokrąglony" był. (chyba, że tylko sama świadomość oddziaływała jak na placebo). Za to dodawanie np. pieprzu do odstojników zmienia posmaczek i zapach.
Pozdrawiam Calyx
______________________________________________________________________ Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem
Jestem po pierwszej destylacji miętówki. Co do zapachu i smaku to napisze wszystkim że wspaniały - no cóż degustacji jeszcze przez internet nie można prowadzić.