Wskaźnik zawartości alkoholu z termometremGłównymi elementami miernika są: probówka, pływak z odpowiednio naniesioną skalą od 0 do 95 % objętości alkoholu oraz termometr do badania temperatury cieczy, umieszczony na stałe wewnątrz pływaka. Urządzenia te skalowane są w temperaturze 20 - 21°C.
Cena: 11,99 zł
Wielki szacun panie Calyx Proste, ladne i skuteczne. Ze wzgledu na "elektryke" i kontekst pokusilbym sie o nazwe "organy Hamonda" - jesli ktos slyszal ich hipnotyzujacy dzwiek to skuma co mam na mysli .
Saksofon, fagot, organy Hamonda (kumam czacze, bo sie na Purplach, Black Sabathach i Emersonach wychowalem ) jak zwal, tak zwal. Wazne, ze instrument gra jak trzeba wg mojej partytury
Za troche bede skladal "trabke" to tez jej fotke wpasuje do galerii.
Dziekuje za mile komentarze i pozdrawiam serdecznie Calyx
______________________________________________________________________ Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem
Fajne sprzęcicho. Myślałem o grzaniu elektrycznym ale właśnie nie mam pojęcia, jak kontrolować temperaturę grzałek. Pewnie z czasem doczytam na forum, bo dziennie kilka wątków przerabiam
Hej Wookee wklep w wyszukiwarce na Allegro "regulator do spawarki" Cos takiego zalatwi Ci problem. (tak jak podejrzewasz gdzies jest na forum) Ja wszedlem w posiadanie (free) tej wielkiej niebieskiej trelinki. Dziala OK ale jej dzwiganie... hehe, o rupture sie juz martwie
Pozdr. Calyx
______________________________________________________________________ Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem
Super. Właśnie takie coś chcę sobie zrobić. Mam pytania: Jaka wysoka jest kolumna? Czy zimnych palców jest 6? Jak przymocowałeś czujnik od termometru, żeby nie uciekały opary? Woda zimna idzie najpierw do chłodnicy, a potem na zimne palce czy odwrotnie? Czym wypełniłeś kolumnę i na jaką wysokość jest wypełniona? Jaka średnica jest kolumny? I ogólnie jak spisuje się ta kolumna? Pozdrawiam