Drożdże T Vodka StarT Vodka Star używany jest specjalny rodzaj drożdży, który zmniejsza ilość niepożądanych produktów fermentacji. Otrzymany alkohol jest łagodny i delikatny w smaku, bez nieprzyjemnych zapachów.
Cena: 9,20 zł
"T-3 force" to niezła załoga pracowitych chłopaków. Przepis z opakowania mówił o nastawianiu 6 lub7kg Wsypałem 10kg i po tygodniu balling na minusie Paru kolegów polecało te drożdże, mogę tylko potwierdzić, że są naprawdę OK!!!
Pozdrawiam Calyx
______________________________________________________________________ Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem
Czy mam prawo myśleć, kol. Calyx, że u Ciebie też Babunia trafi do lamusa? i do chleba oczywiście? Dodam, że u mnie ci sami chłopcy z jednego opakowania 130g rozpracowują 27 kg cukru w 7-10 dni.
Już od dłuższego czasu nie używam drożdży babuni Jak pokazały się w marketach Fermvin (Bayanus) to głównie nimi przerabiam nastawy. Zaopatruję się też w Bayanusy G-995. Te dwie drużyny jakoś tak najbardziej podobają mi się zarówno jeśli chodzi o cenę jak i tempo pracy T-3 chciałem przetestować (zaciekawiły mnie po wypowiedziach na forum). Wydawało mi się, że byłem "odważny" jeśli chodzi o ilość cukru na T-3 ale widzę Bogdan, że nie doskoczyłem nawet do rantu Twojej beczki
Używania drożdży piekarskich nie polecam ani nie odradzam. Każdy z nas ma wybór a w końcu Babunia niejeden nastaw przerobiła
Pozdrawiam serdecznie Calyx
______________________________________________________________________ Kiedy fikam, to jestem grafikiem, kiedy psocę, to jestem psotnikiem