Destylandia.pl - opinie
Regulamin forum
1. Każdy producent/sklep powinien znajdować się w osobnym temacie.
2. Jeżeli chcesz pokazać swój sklep/firmę/produkt zrób to opisując czym się zajmujesz/produkujesz. Temat może mieć jeden aktywny odnośnik do twojej strony www.
3. Poszukiwaczy sprzętów i towarów odsyłamy do działu Targowisko
1. Każdy producent/sklep powinien znajdować się w osobnym temacie.
2. Jeżeli chcesz pokazać swój sklep/firmę/produkt zrób to opisując czym się zajmujesz/produkujesz. Temat może mieć jeden aktywny odnośnik do twojej strony www.
3. Poszukiwaczy sprzętów i towarów odsyłamy do działu Targowisko
-
- Posty: 4941
- Rejestracja: niedziela, 25 kwie 2010, 09:02
- Krótko o sobie: lubię cos sposocić, a potem to wypić( w doborowym towarzystwie)
- Ulubiony Alkohol: Chivas Regal, dobra psotka, czasem mineralka gazowana
- Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
- Podziękował: 561 razy
- Otrzymał podziękowanie: 848 razy
Negatywny komentarz od sprzedawcy w odwecie za negatyw?
Klient który uczciwie zapłacił za towar nie ma prawa się bać, w chwili obecnej nikt nie wysyła towaru, jeśli nie otrzyma przelewu.
Także negatywne komentarze w stronę klientów zdarzają się naprawdę sporadycznie.
Jeśli ktoś nie jest zadowolony z obsługi to powinien to powiedzieć głośno, a nie bać się konsekwencji typu negatyw.
Klient który uczciwie zapłacił za towar nie ma prawa się bać, w chwili obecnej nikt nie wysyła towaru, jeśli nie otrzyma przelewu.
Także negatywne komentarze w stronę klientów zdarzają się naprawdę sporadycznie.
Jeśli ktoś nie jest zadowolony z obsługi to powinien to powiedzieć głośno, a nie bać się konsekwencji typu negatyw.
pędzę bo nigdzie mi się nie śpieszy............
-
- Posty: 35
- Rejestracja: sobota, 11 paź 2014, 03:02
- Lokalizacja: Padew Narodowa, Kraków
- Kontakt:
dest.
Właściciel sklepu destylandia informuje, że przenieśliśmy działalność do Krakowa i wkrótce otwieramy sklep stacjonarny na ul Józefińskiej 33. Przerowadzka firmy to jak pożar, dlatego przepraszamy wszystkich klientów za opóźnienia w realizacji zamówień. Wszystkie zamówienia zostaną zrealizowane. Życzymy udanych zakupów.
-
Autor tematu - Posty: 37
- Rejestracja: wtorek, 2 lut 2016, 18:06
- Podziękował: 69 razy
- Otrzymał podziękowanie: 9 razy
Re: Destylandia - opinie
Szkoda, że nie poinformowaliście o tym fakcie klientów wcześniej, czy nawet w bieżących aukcjach, ludzie kupili, zapłacili i czekali/czekają na towar po 2-3 TYGODNIE!!destylandia pisze:Przerowadzka firmy to jak pożar, dlatego przepraszamy wszystkich klientów za opóźnienia w realizacji zamówień.
No to fajnie, a jak wytłumaczycie to, że zapłaciłem z góry za przesyłkę PRIORYTETEM (max 2 dni realizacji - przeważnie 24h od nadania), a kiedy już raczyliście ją wysłać to poszła przesyłką EKONOMICZNĄ (minimum 4dni realizacji - dostarczenie około 3 dni od dnia nadania)?destylandia pisze:Wszystkie zamówienia zostaną zrealizowane.
-
- Posty: 713
- Rejestracja: wtorek, 17 sty 2012, 16:25
- Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
- Ulubiony Alkohol: Whisky, Bimber :)
- Status Alkoholowy: Starszy Dziobomocznik
- Lokalizacja: Mazury
- Podziękował: 232 razy
- Otrzymał podziękowanie: 53 razy
Re: Destylandia - opinie - czas wysyłki - czyżby wybiórczy oszust??
Ja tam kupuje na allegro od wielu lat i jestem zadowolony.
A żeby za głupotę chcieć dostać negatywa to bym chyba się nie odważył.
Nie sprzedawca tylko kupujący pierwszy wystawia negatywa - prosty temat - jako pierwszy daje znać czy jest zadowolony z zakupionego towaru.Sprzedawca pierwszy kończy transakcje wysyłając towar więc pierwszy powinien wystawiać komentarz.
Ja tam kupuje na allegro od wielu lat i jestem zadowolony.
A żeby za głupotę chcieć dostać negatywa to bym chyba się nie odważył.
-
- Posty: 35
- Rejestracja: sobota, 11 paź 2014, 03:02
- Lokalizacja: Padew Narodowa, Kraków
- Kontakt:
-
Autor tematu - Posty: 37
- Rejestracja: wtorek, 2 lut 2016, 18:06
- Podziękował: 69 razy
- Otrzymał podziękowanie: 9 razy
Re: Destylandia - opinie
A wygląda on mniej więcej tak: To screen z Waszej obecnej aukcji, gdzie rok temu jakoś potrafiliście dodać "ważne" dla Was informacje.
http://www.allegromat.pl/aukcja183154
Trzeba tylko chcieć je dodać, a nie zasłaniać się argumentami jak w powyższym cytacie
Można też na bieżąco do każdej aukcji dodać stosowny dopisek - pojawi się on na dole strony i będzie zawierał datę w którym został dodanyTo prawda, ze nie poinformowalismy bo w Allegro trzeba informować 3tygodnie wczesniej
A wygląda on mniej więcej tak: To screen z Waszej obecnej aukcji, gdzie rok temu jakoś potrafiliście dodać "ważne" dla Was informacje.
http://www.allegromat.pl/aukcja183154
Trzeba tylko chcieć je dodać, a nie zasłaniać się argumentami jak w powyższym cytacie
A w wysyłce innej niż ta za którą zapłaciłem, która spowodowała kolejne opóźnienie?I wierzcie mi nie ma w tym zlej woli.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
Autor tematu - Posty: 37
- Rejestracja: wtorek, 2 lut 2016, 18:06
- Podziękował: 69 razy
- Otrzymał podziękowanie: 9 razy
Re: Destylandia - opinie
Czekałem na zapłacony towar prawie miesiąc, wysłano go przesyłką inna ("wolniejszą") niż ta za którą zapłaciłem, za tak długi czas oczekiwania nie dostałem nic poza towarem który zamówiłem (nawet pieprzonego 1% rabatu na następne zakupy nie przyznali), dodatkowo człowiek z ich sklepu pieprzy tu głupoty o tym, że:
Inny sklep (nasz forumowy JO/AD, starowar czy nawet bimberhobby) za takie coś by Ci do paczki kilo drożdży dołożył, a nie tylko bzdurne, pokrętne i kłamliwe wyjaśnienia...
Nie kolego, nie jest ok!Panowie już ok,
To nie czytaj, nikt Ci nie każe - dodaj temat do ignorowanych i będziesz miał spokój.się już nie chce czytać
I popełniają nadal, pisząc dyrdymały jak wyżej.Popełnili błąd,
No i co z tego? Zauważ, że nigdzie, na żadnym forum słowem się nie odezwali, tylko tu - bo tylko tu ludzie odważyli się o nich krytycznie napisać.przyznali się do tego
Nie kolego nie chodzi o krzyżowanie - chodzi o czystą godność, ja do dziś nie otrzymałem wyjaśnienia dlaczego wysłano mi towar przesyłką EKONOMICZNĄ skoro zapłaciłem za PRIORYTET.i co teraz mamy ich ukrzyżować !
Czekałem na zapłacony towar prawie miesiąc, wysłano go przesyłką inna ("wolniejszą") niż ta za którą zapłaciłem, za tak długi czas oczekiwania nie dostałem nic poza towarem który zamówiłem (nawet pieprzonego 1% rabatu na następne zakupy nie przyznali), dodatkowo człowiek z ich sklepu pieprzy tu głupoty o tym, że:
Co jest zwykłym bezczelnym kłamstwem i Ty kolego @Imbir mi tu będziesz pisał, że to jest okdestylandia pisze: w Allegro trzeba informować 3tygodnie wcześniej.
Inny sklep (nasz forumowy JO/AD, starowar czy nawet bimberhobby) za takie coś by Ci do paczki kilo drożdży dołożył, a nie tylko bzdurne, pokrętne i kłamliwe wyjaśnienia...
-
- Posty: 304
- Rejestracja: niedziela, 29 gru 2013, 16:40
- Podziękował: 89 razy
- Otrzymał podziękowanie: 42 razy
Re: Destylandia - opinie
Chyba macie wyjątkowego pecha, ja zamawiałem u nich sporo detali ze dwa tyg. temu i wszystko dotarło po kilku dniach, wszytko zgodne i bez problemów. Przedostatnie zamówienie faktycznie przeciągnęło się od 2tyg ale częściowo z mojej winy. Nie mieli na stanie nypla 2", tzn. mieli tylko jeden, a zamawiałem dwa. Email od nich wylądował w moim spamie i przez to się opóźniło zamówienie, dzwonili też jak później sprawdzałem ale nie mam zwyczaju odbierać z nieznanych nr.
Po za tym jak dla mnie spoko, mają sporo towaru w rozsądnych cenach. Ale każdy może mieć inne zdanie, inne problemy i nie należy oceniać wszystkich jedną miarką.
Po za tym jak dla mnie spoko, mają sporo towaru w rozsądnych cenach. Ale każdy może mieć inne zdanie, inne problemy i nie należy oceniać wszystkich jedną miarką.
-
- Posty: 192
- Rejestracja: niedziela, 11 sty 2009, 13:44
- Krótko o sobie: najpierw napisalem o sobie referat, a po przeczytaniu go jeszcze raz stwierdzilem ze szkoda gadac hehe
- Ulubiony Alkohol: Własnoręcznie zrobiony
- Status Alkoholowy: Gorzelnik
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowanie: 9 razy
Re: Destylandia - opinie
Więc po mojej ostatniej interwencji również za pomocą tego forum paczka dotarła w dwa dni z dołączonym gratisem i przeprosinami okazało się że zaszło proste nieporozumienie. Choć wszystko trwało bardzo długo sprzedawca zachował się jak należy towar natychmiastowo wysłał, przeprosił i dorzucił coś ekstra za zwłokę. Właśnie takiego zakończenia tej sprawy oczekiwałem, sprzedawca okazał się bardzo profesjonalny i godny polecenia.
Pijmy pijmy bo sie sciemnia
Re: Destylandia - opinie
I ja dorzucę mój kamyczek do sterty gruzu, jaką jest Destylandia. Zamówiłem zbiornik w połowie grudnia na adres jednego z forumowych konstruktorów celem przerobienia go wg. moich wymagań. Zbiornik miał być wysłany w grudniu, potem po nowym roku, potem jednak na początku stycznia, a w poniedziałek (7.01) Pan kierownik Destylandii przekazał, że został wysłany. Z tym, że to nie prawda, bo nie został. Dzisiaj inny pracownik (po wykonaniu kilku telefonów z różnych numerów, bo oczywiście tych "kłopotliwych" nie odbierają) poinformował, że zbiornik dalej ,,się produkuje". I w sumie to nie wiadomo kiedy będzie wysłany, bo Pan przestał odbierać i ten numer. No nie będę do kiosku po startery latał żeby sobie do Destylandii dzwonić. Nie polecam!!!
-
- Posty: 103
- Rejestracja: niedziela, 13 lis 2016, 11:17
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowanie: 6 razy
Re: Destylandia - opinie
Tutaj zapytam, bo o tego sprzedawcę chodzi. Zamówiłem trochę detali, przysłali dość szybko, prawie wszystko ok. To "prawie" to wężyk silikonowy który jest płaski, widocznie był ciasno nawinięty na szpulę i tak mu zostało. Podpowiedzcie co można z nim zrobić, bo żadne dmuchanie ani puszczanie wody nie pomaga, dalej się zamyka.
-
- Posty: 4941
- Rejestracja: niedziela, 25 kwie 2010, 09:02
- Krótko o sobie: lubię cos sposocić, a potem to wypić( w doborowym towarzystwie)
- Ulubiony Alkohol: Chivas Regal, dobra psotka, czasem mineralka gazowana
- Status Alkoholowy: Amator Domowych Trunków
- Podziękował: 561 razy
- Otrzymał podziękowanie: 848 razy
-
- Posty: 3
- Rejestracja: czwartek, 15 sty 2015, 15:47
- Krótko o sobie: piwowar domowy
Re: Destylandia.pl - opinie
Cześć, ktoś coś ostatnio od nich zamawiał. Szykuję się do zamówienia dużego gara i patrząc na opinie, mam wątpliwości.
Ostatnio zmieniony niedziela, 22 mar 2020, 18:07 przez manowar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 213
- Rejestracja: sobota, 23 sie 2014, 14:47
- Podziękował: 33 razy
- Otrzymał podziękowanie: 23 razy
Re: Destylandia.pl - opinie
Ja kupowałem lokalnie (w ich sklepie w Krakowie) dwa garnki - 30 L i 50 L. Z tymże, z pomiarów wyszło, że mają odpowiedni ok. 33 L i 46 L. Jako garnek do destylacji powiem szczerze - średnio. Generalnie fajną opcją jest możliwość ściągnięcia pokrywy i dokładnego umycia garnka i grzałek, ale z doświadczenia wiem, że bywają nieszczelne podczas destylacji, szczególnie w momencie zalewania kolumny, gdzie wzrasta ciśnienie w kotle. Ja sobie radzę z tym używając takich dużych czarnych spinaczy klamrowych i jest to szczelne, chociaż mimo to, raz na jakiś czas (podczas zalewania) jakaś para pójdzie bokiem.