Znaleziono 8 wyników

autor: culture
wtorek, 9 sie 2011, 17:33
Forum: Wina Owocowe
Temat: Wino z wiśni - prośba o porady
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 21662

Re: Wino z wiśni - prośba o porady

Czy nastaw można otwierać przed końcem fermentacji?
Czy nic się z nim nie stanie?
autor: culture
czwartek, 4 sie 2011, 18:13
Forum: Wina Owocowe
Temat: Wino z wiśni - prośba o porady
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 21662

Re: Wino z wiśni - prośba o porady

Jeśli wyjdzie mi coś z tego wina to chciałbym zostawić sobie ze 3 butelki na dłuższe leżakowanie. Mam pytanie czy muszę jakąś chemię dodawać do tego, żeby mogło tak postać? czy mogę take naturalne wstawić, czy się zepsuje?

pozdrawiam
culture
autor: culture
środa, 3 sie 2011, 23:50
Forum: Wina Owocowe
Temat: wino z mirabelek prośba o pomoc i przepisy
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 4056

wino z mirabelek prośba o pomoc i przepisy

witam chciałbym zrobić wino z mirabelek w 18L baniaku w miarę słodkie a w tym temacie jestem laikiem więc proszę o: 1. Jakie jest w smaku te wino? 2. Sprawdzone przepisy i dokładne opisy przyrządzenia. 3. Ogólne informacje dotyczące tego wina. 4. Czy z każdych mirabelek można je zrobić ( czy dziko r...
autor: culture
środa, 3 sie 2011, 16:45
Forum: Wina Owocowe
Temat: Wino z wiśni - prośba o porady
Odpowiedzi: 48
Odsłony: 21662

Re: Wino z wiśni - prośba o porady

mam takie teoretyczne pytanie w sumie dwa a nawet 3 1. co by się stało gdybym zrobił znowu te same drożdże otworzył gąsior i całe je wlał razem z np 0.5-1kg cukru rozpuszczonym w jak najmniejszej ilości wody. Czy zwiększyło by to prawdopodobieństwo namnożenia się drożdży winiarskich i wyniszczenia d...
autor: culture
wtorek, 2 sie 2011, 23:35
Forum: Wina Owocowe
Temat: Wino wiśniowe
Odpowiedzi: 34
Odsłony: 17563

Re: Wino z wiśni - prośba o porady