copperboy

Przedstaw się naszej społeczności, napisz kilka słów o sobie, kim jesteś, co robisz i co cię tu sprowadza. Napisz cokolwiek chcesz na swój temat a my Cię radośnie powitamy :)
Regulamin forum
1. Jako temat wpisz tylko swój NICK :)

2. Przedstaw się pozostałym członkom forum, napisz co lubisz robić czym się interesujesz, co Cię tu sprowadza i jaki alkohol najbardziej lubisz produkować:) Tutaj możecie pisać o sobie dosłownie wszystko na co macie ochotę.

3. Jeśli masz zamiar tylko napisać np. "Witam, nazywam się .... " to daruj sobie.

4. Multikonta - kasujemy i banujemy

Autor tematu
copperboy
Nowy Członek Forum
Posty: 0
Rejestracja: wtorek, 30 sie 2016, 21:44
Krótko o sobie: Jestem fajnym człowiekiem:)
Ulubiony Alkohol: rum, brandy
Status Alkoholowy: Bimbrownik
Lokalizacja: wschodnia wielkopolska

Post autor: copperboy »

Witam Braci Bimrowników.

Mam na imię Eryk. Z wykształcenia jestem administratywistą. Pierwsze krople alkoholu mojego autorstwa popłynęły jak miałem 15 lat - metodą garnkową z nastawu cukrowego na drożdżach babuni. Od tego czasu wiedziałem co będzie moją życiową pasją :D Forum czytam z zaciekawieniem od kilku lat, stąd zdobyłem całą swoja wiedzę teoretyczną, którą teraz staram przekładać się na praktykę. Szczególną pasją i umiłowaniem obdarowałem nastawy owocowe zarówno w psoceniu jak i konsumpcji ;P Mam nadzieję, że mając teraz stuprocentowy dostęp do forum będę mógł nauczyć się jeszcze więcej, a swoją skromną wiedzą, w razie potrzeby, podzielić się z Wami Drodzy Koledzy.

Pozdrawiam i pędzę:)

Jacmik8
5
Posty: 8
Rejestracja: piątek, 6 maja 2016, 14:16
Re: copperboy

Post autor: Jacmik8 »

Witam Cię ,
Podobnie jak Ty znalazłem przyjemność w psoceniu nastawuw owocowych.
Mam pierwsze spostrzeżenia, ale również nasuwają mi się pewne pytania.
1. Moje spostrzeżenia - do tej pory robiłem nastaw z e śliwki , gruszki i jabłko 100% antonówka.
wszystkie nastawy robiłem w tej samej proporcji
- około 15 kg owoców
- 6 kg cukru
- 15 litrów wody